Podróżowanie do philipin: Sprawdzanie ogromnego miasta Manila

Manila jest podzielona na wiele różnych obszarów: służby i finanse, centra handlowe i biura, Chinatown, a także stare miasto. Zatrzymaliśmy się w Starym Mieście, gdzie odbywają się wszystkie zakwaterowanie planu budżetowego, restauracje, bary go-to, kluby gejowskie, a także prostytucja. Wyjście na noc potrzebuje przeprowadzenia badań, aby upewnić się, że nie skończysz w niewłaściwym rodzaju baru! Poruszanie się jest proste, jak wkrótce odkryliśmy, ponieważ niesamowity wachlarz transportu. Bardziej zwykle są LRT, MRT, Buses, TAKSIS, a także samochody. Niezwykłe są jeepneys, a także trójkołowe.

Jeepney

Kierowcy trójkołowe czekają na klientów
Jeepney są używane wszędzie tutaj, to jak minibus, ale mniej wygodny. Ludzie używają ich do przechodzenia od punktu A do B, a także do przeniesienia wszystkiego, a także wszystkiego; Oryginalne wersje tych pojazdów zostały wykonane z pojazdów pozostawionych przez Amerykanów pod koniec II wojny światowej. Od tego czasu nieco zmieniły się, a także masowo tworzone maszyny. Te urządzenia są przezabawne, plują, a także wyrzucają ciemne chmury dymu, gdy odbijają się po ulicach. Nie wierzę, że jakikolwiek z nich ma tłumik, więc możesz usłyszeć, jak zbliżają się odległość, a także zawsze są ubrane – krucyfiksy na desce rozdzielczej, światła, niektóre mają trochę wentylatora na sufit, niektóre mają Chrome na nich, zdjęcia gwiazd, a oczywiście, wszystkie są pomalowane w różne kolory.

W naszym pierwszym jeepney
Trójcestwy to rower lub motocykl z odrobiną spawania bokartę! Możliwe jest kształt 2 osób w koszyku, a także 2 inne osoby z tyłu motocykla. Znowu nie ma tłumika.

Manila nie była naszym ulubionym wielkim miastem, aby ładnie je ujrzeć. Nie było prawdziwego centrum miasta, a także wielu ludzi, było tak gorąco, a także świetne okazje zanieczyszczenia. Mieliśmy jednak miło czas wędrować po Starym Miasterze ze wszystkimi brukowanymi ulicami, a także widzieć najstarszy kościół na Filipinach.

San Agustin, najstarszy kamienny kościół na Filipinach

Piękna katedra Manila

Wchodzenie do Fort Santiago

Piękne wejście do starego miasta

Gra warcaby na ulicy

Kierowcy trójkołowców robią sobie przerwę

Widok na panoramę Manila

W końcu musieliśmy zostać w Manili na 5 dni, aby przedłużyć nasze wizy. Mieliśmy wieczór w chłodnym pubie na ulice, mieliśmy pojemnik 6 niezwykle chłodnych San Miguels za 80 centów za sztukę! Piwo jest niezwykle ekonomiczne w tym kraju.

Noc z wiadrami San Miguel w Manili

Ice Chilly San Miguels

Idealna lokalizacja do otwierającego butelkę
Wymyśliliśmy szalony system transportu, spacerowaliśmy po starym mieście, spacerowaliśmy z rynkami, a także odkryliśmy wspaniałe lokalizacje do jedzenia. Pewnego dnia wybraliśmy się na dwugodzinną wycieczkę autobusową poza miastem do Tagaytay, gdzie mieliśmy piknik, a także widzieliśmy urocze jezioro Taal, a także wulkan taal, który jest aktywnym wulkanem na środku jeziora! Mimo że jest to jeden z mniejszych wulkanów na Filipinach, nadal było to niesamowite.

Nasz widok na piknik – w oddali jezioro Taal, a także wulkan

powiększony na zdjęciu wulkanu taal

Ciesząc się miejscem piknikowym
Po 5 dniach umieraliśmy, żeby wyjść z wielkiego miasta. Kiedy odzyskaliśmy nasze wizy, byliśmy autobusem do Vigan, jednym z najstarszych miast na Filipinach z wyjątkowo hiszpańskim, kolonialnym atmosferą.

Lubię to? Przypiąć! ?

Oświadczenie: Kozy w drodze jest partnerem Amazon, a także podmiot stowarzyszony dla niektórych innych sprzedawców detalicznych. Oznacza to, że tworzymy prowizje, jeśli klikniesz linki na naszym blogu, a także kupujesz od tych sprzedawców.